SAMBUNGAN ... SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera ...
 
Seperti yang dijanjikan hari ini adalah sambungan daripada kisah aku semalam ...
 
 
Tibalah waktunya Si Hamba Allah nie menceritakan tentang Mykad Smart Shopper ..... So daripada penerangan yang jelas dan nyata daripada si Hamba Allah ini aku pun bersetuju untuk berkecimpung dalam Affiliate Business (padahal waktu tu modal memang takda langsung). Dengan hati yang  cekal aku cuba berjinak2 selama 2-3 hari untuk menjalankan perniagaan nie di sekitar bandar tempat aku tinggal, kesan yang diterima amat baik dan memudahkan sertatidak banyak tekanan yang dialamai dalam menjalankan perniagaan ini.
 
Masuk hari yang ke-4 aku ada memperolehi sedikit bantuan daripada kenalan rapat untuk membantu aku mendaftar sebagai agency  Mykad Smart Shopper dan dengan izin Allah perancangan itu menjadi kenyataan ... Alhamdulillah .. Bermula dari situ, terbina lah 1 impian untuk merubah pendapatan keluarga disamping membina kerjaya baru dalam bidang affiliate business. Aku rasa amat bertuah jugak lah sebab aku terpilih untuk menyertai program ini dan insyallah suatu hari nanti akan ada sinar harapan buat aku dan keluarga insyallah.